דלג על בר ימין
בר ימין
דלג על Banners
Banners
אתר נגיש

המועצה המקומית גן יבנה – האתר הרשמי - עמוד הבית

מכרז 32/17 – מנהל/ת מחלקת משאבי אנוש

4/06/2017

 

תואר התפקיד: מנהל מחלקת משאבי אנוש.

 

היקף משרה :  % 100  משרה.

 

דרגת המשרה : העסקה בדירוג המח"ר 38-40 או בחוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים.

 

תיאור תפקיד – מנהל מחלקת משאבי אנוש

התוויית מדיניות ותהליכי העבודה לניהול ההון האנושי ברשות, ניהול ההון האנושי והובלת תהליכים ארגוניים ברשות. עיקרי התפקיד :         

1.    תכנון אסטרטגי של מערך ההון האנושי ברשות.                                

2.    ניהול תהליכי איתור, מיון וגיוס של עובדים לרשות.             

3.    ניהול תהליכי קליטת עובדים חדשים ברשות.

4.    ניהול תקני משאבי האנוש ברשות.

5.    ניהול מערך ההדרכה ברשות.                   

6.    ניהול תחום רווחת העובדים בארגון.             

7.    ניהול מערך דיווחי הנוכחות של עובדי הרשות.            

8.    טיפול בסיום העסקת עובדי הרשות.               

9.    ניהול יחסי העבודה ברשות.

10.  ניהול יחידת ההון האנושי ברשות.    

             

דרישות המשרה :

 

1. בעל תואר אקדמאי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה

    להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.

    יתרון לבעלי תואר אקדמי כאמור באחד מהתחומים הבאים:

    משאבי אנוש, ייעוץ ארגוני, פיתוח ארגוני, הנדסת תעשייה וניהול או מינהל עסקים עם התמחות

    בהתנהגות ארגונית.

 

2. המנהל יחוייב לסיים בהצלחה קורס למנהלי משאבי אנוש ברשויות המקומיות, לא יאוחר משנתיים

    מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור.

 

ניסיון מקצועי :

-  ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות, במהלך 5 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז,

    בתחומי משאבי האנוש, פיתוח או ייעוץ ארגוני, ניהול מערך גיוס, מיון וקליטה או ניהול מערך הדרכה.

            

ניסיון ניהולי : שנה לפחות של ניסיון בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.

 

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

-  איזון בין צרכי הרשות לצרכי העובדים, באמצעות התאמת פתרונות אפקטיביים.            

-  ניהול משא ומתן עם גורמים שונים ברשות.             

-  הנחיה וליווי של מנהלים עמיתים בארגון.           

-  עבודה עם ממשקים רבים ברשות ומחוצה לה.       

-  יכולת ניתוח וקבלת החלטות.

-  עבודה בתנאי לחץ.

 

                   

דרישות נוספות:

שפות – בהתאם לצורך.

יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות ה- office.

 

כפיפות : למנכ"ל הרשות המקומית.

 

 

טופס הגשת מועמדות, ניתן לקבל אצל מזכירת לשכת מנכ"ל המועצה, טלפון: 08-8545671 או להוריד מקישור זה.

 

תאריך הגשה אחרון במזכירות לשכת מנכ"ל במסירה ידנית 29/6/17 בשעות העבודה המקובלות.

 

הדפסשלח לחברPrintPDF
עבור לתוכן העמוד